Školní jídelna "Matiční dům"

Informace o školním stravování

Napsal admin | 05.07.2020

Přinášíme pro žáky a rodiče informace o možnosti stravování v zařízení školního stravování „Matiční dům“, se kterým má škola dlouholetou spolupráci. Výhodami jsou dostupnost jídelny (250 m od školy) a úroveň stravování.

Stravování studentů je zajišťováno v organizaci Střední škola hotelnictví a služeb a VOŠ, Opava, příspěvková organizace, provozovna Zařízení školního stravování Matiční dům (maticni.cz)
Rybí trh 178/7, 746 01 Opava
telefon: 553 714 807
mobil: 731 456 688
e-mail: maticni@sshsopava.cz

Cena oběda pro studenty je 33,- Kč.

Pro žáky je určena velká jídelna, která je otevřena od 12:00 do 14:45, v pátek do 14:30.
Strávníkům nabízí jídelna výběr ze dvou jídel. Přihlašování, změny nebo odhlašování si studenti mohou provádět buď ve webové aplikaci https://www.strava.cz/strava/Stravnik/Prihlaseni?zarizeni=2893 nebo mobilní aplikaci „Strava.cz“ nebo na panelu v jídelně. Změna stravy je možná do 14:45 hod. předchozího dne.

Noví studenti,

kteří se chtějí přihlásit ke stravování, vyplní přihlášku a zároveň uvedou číslo účtu, ze kterého budou platit měsíční částku. Přihlášku odevzdejte přímo v kanceláři jídelny na Rybím trhu po 16. srpnu 2021 v pracovní dny od 8:00 do 13:00. Pokud se do Opavy nemůžete dopravit, přihlášku můžete i naskenovat a zaslat na e-mail maticni@sshsopava.cz. Bude vám sděleno číslo strávníka = variabilní symbol pro platby. Čipy si nekupujte v jídelně. Obstará je škola a budou platit i pro přístup do budovy školy a tisk. Žákům přihlášeným ke stravování budeme čipy aktivovat 31. srpna 2021, takže po návratu z adaptačního kurzu se mohou stravovat. Žáci, kteří se přihlásí ke stravování po 27. srpnu 2021, si budou aktivovat čipy sami v kanceláři jídelny.

Přihláška

Přihláška ke stravování je k dispozici ke stažení také zde – Přihláška ke stravování. Přihlášku můžete vyplnit přímo v počítači a pak vytisknout.

Platba za stravu

Platba z účtu

Číslo účtu Zařízení školního stravování Matiční dům: 19-0678370267/0100

Variabilní symbol: dostanete přidělený po odevzdání přihlášky; pokud VS (číslo strávníka) máte přidělené, stále platí. U plateb musíte uvést VS, jinak nelze platbu přiřadit ke strávníkovi.

Můžete si nastavit trvalý příkaz se splatností do 28. dne předchozího měsíce na částku 21 x 33,- = 693,- Kč. Případné přeplatky vám budou zaslány na účet vždy do 31. 7. daného školního roku.

Platbu můžete provádět i průběžně vždy do 28. dne předchozího měsíce na počet obědů, které plánujete v následujícím měsíci odebrat. Při vyúčtování vám budou případné přeplatky poukázány na účet.

Hotovostní nebo bezhotovostní platba

Strávník vloží neomezenou částku v hotovosti nebo platební kartou v kanceláři jídelny před zahájením stravování. Případné přeplatky budou zaslány na účet do 31. 7.

Sledování stavu konta

Výši svého „konta v jídelně“ včetně objednaných, odebraných a neodebraných obědů můžete průběžně sledovat v objednávkovém systému Strava.cz.

Studenti druhých a vyšších ročníků,

kteří se již se stravovali, mohou obnovit stravování buď e-mailem na adrese maticni@sshsopava.cz nebo telefonicky na čísle 553 714 807 nebo 731 456 688 s uvedením čísla strávníka a data zahájení stravování. Čip z předchozího roku stále platí.

Pokud jste přes prázdniny stopli trvalý příkaz, obnovte ho tak, aby během srpna přišla platba za obědy na září.

 

Všichni strávníci se musí řídit Vnitřním řádem jídelny.

Podobné články

Další kategorie

Tento web používá k analýze návštěvnosti tzv. cookies. Cookies můžete ve svém prohlížeči vypnout. Setrváním na tomto webu souhlasíte s používáním cookies. Zjistěte více
Scroll to Top